Brugse Zot schenkt €55.110 aan De Warmste Week dankzij succesvolle actie
De actie van Brouwerij De Halve Maan ten voordele van De Warmste Week is een overweldigend succes geworden. Dankzij de lancering van een Special Edition van Brugse Zot werd maar liefst €55.110 ingezameld voor het goede doel. Op vrijdag 20 december overhandigde de brouwerij de cheque officieel aan De Warmste Week.
Unieke Special Edition: Warmste Zot
Brouwerij De Halve Maan, bekend van het geliefde bier Brugse Zot, sloeg dit jaar
de handen in elkaar met De Warmste Week en organiseerde een hartverwarmende actie. Er werd een exclusieve Special Edition van de Brugse Zot Blond ontwikkeld in een grote fles van 75cl, met als boodschap om het bier te delen met vrienden of familie. Voor elke verkochte fles van deze ‘Warmste Zot’ ging een deel van de opbrengst naar De Warmste Week.
Een indrukwekkend bedrag voor het goede doel
De actie heeft alle verwachtingen overtroffen. Dankzij de inzet van onze trouwe klanten, partners en alle bierliefhebbers werd het indrukwekkende bedrag van €55.110 opgehaald. Het ingezamelde geld gaat integraal naar het DWW-fonds, die zich dit jaar inzet voor initiatieven rond eenzaamheid. De steun zal een verschil maken voor vele mensen in onze maatschappij.
Overhandiging cheque
De officiële overhandiging van de cheque vond plaats op vrijdag 20 december, een moment waarop de inzet van iedereen die heeft bijgedragen werd gevierd. “We zijn ontzettend trots dat we samen met onze community dit prachtige resultaat hebben kunnen neerzetten. Het toont aan wat we kunnen bereiken als we samen de schouders onder een goed doel zetten,” besluit Xavier Vanneste.
Brouwerij De Halve Maan wil via deze weg nogmaals iedereen bedanken die deze actie heeft gesteund en heeft bijgedragen aan het succes ervan. Samen maken we het verschil.